Thursday, April 16, 2009

First Trimester

Rasanya tempoh first trimester dah aku lalui dengan agak mudah sbb aku tak alami apa-apa alahan yang memudaratkan (memang berdoa tak nak ^_^) cuma demam dan batuk kronik sekejap lepas dah tu ok dah. Takdelaa lembik macam sesetengah orang dan alhamdulillah aku masih boleh masak walau taklaa tiap-tiap hari. Tempoh craving makan bubur McD pun dah lepas sekarang kalau tgk bagi free pun tak nak, kalau tidak boleh selang sehari mesti singgah McD beli bubur tu. Perut pun dah semakin membesar maybe bulan depan kot boleh pakai uniform ^_^. Dapat gaji nie bolehlaa pegi memborong baju pregnant hehahehaheha.....
Cuma yang jadi masalah sekarang nie aktiviti ke toilet semakin kerap especially malam sungguh mengganggu tidur ku ^_^ .
Okaylaa enough with me, so tonite I cook simple dish which is agak healthylaa, balik je dari opis terus 'berperang' ngan periuk kuali, selalu sangat makan kat luar jemu jugak. Tonite aku masak mee sup, just sediakan sup biasa cuma meenya aku ganti ngan mee sanggul, sedap gak tak rasa muak sangat macam mee biasa tu.


Tomorrow Jumaat end of the week, rasa cam nak pegi Pesta Buku Antarabangsa sekadar melihat-lihat gerai-gerai kat situ mana tau ada yang berkenan dihati. Jangan tak tau first dating kami pegi kat situ so the very librarian kan hahaha.....

No comments: