Friday, February 13, 2009

Valentine Day


Esok 14 Februari bagi sesapa yang meraikan Hari Kekasih nie sure dah terfikir nak beli apa dan nak buat apa untuk yang tersayang tapi bagi umat islam, kita tak digalakkan untuk menyambutnya sebab hari tersebut adalah untuk memperingati Saint Valentine (correct me if I'm wrong) dan pada aku hari tersebut dah lebih kepada nak nilai komersil. Bayangkan bunga ros sekuntum pun dah sampai berbelas ringgit berbanding hari biasa yang kita boleh dapat dalam sehengget dua, yang untung syarikat-syarikat dan kedai bunga yang

Cuma pada tahun ini aku lebih menghargai kasih sayang seorang yang bernama suami walaupun sebelum berjumpa dia aku pernah terfikir mungkin jodoh aku dah 'mati' kot hehehe (teringat cakap-cakap kak zah pasal nie). Aku juga rasa bertuah kerana ditemukan dengan my Mr. R, and hopefully the bond will last until death do us part and I feel I'M THE LUCKY ONE.
This song I dedicated to all my dearest GURLSSS...you know who you are which I also knew that you all also feel very lucky with your other half.

No comments: