Wednesday, January 21, 2009

Syukur Alhamdullilah

Syukur alhamdullillah nampaknya our honeymoon dah sampai ke penghujungnya ^_^. Its confirmed that we are going to have our own children in 7 month kalau takde aral melintang. This picture explained everthing why I have uncomfortable stomach for the past 2 weeks and its confirmed positif with the doctor we've met last week. Mix feeling and tak tau nak start kat mana dulu hehehe......

As usual Mr. R tak tunjukkan keexcitedtannya katanya tak mau excited sangat sebab takut apa-apa yang tak diingini berlaku, so far baru bagi tau kat my MIL, my sister and my mak teh. Abah semalam kol tapi tak berangkat, sure line kat kampung tu kena songlap lagilaa tu.
Hopefully sepanjang tempoh pregnancy nie aku sihat sebab tak mau ganggu keje dan hopefully dikurniakan cahayamata yang sihat dan sempurna sifat. Gurls! pray for me kay.....

No comments: