Tuesday, December 16, 2008

New Place New Life New Challenge

Hari nie hari kedua aku kat tempat baru nie, don't know what to expect. Semalam my first day tapi tak sempat nak berblogger sebab yerlaa first day takan nak buat cam tempat lama, jagala reputasi sket. First tak banyak yang aku buat cuma redeco balik tempat aku nie yang nauzubillah keadaannya macam baru kena serang dengan garuda pastu ada meeting plak so petang I just do the minutes which is I selalu elak untuk buat selalunyer apa yang orang cakap lain yang aku tulis hehehe...
Tapi tulaa kalau kita lama kat satu-satu tempat we tend tu start comparing, mcm-mcm bendala sampaikan toilet pun aku bleh compare hehehe...almaklum kat tempat lama toilet dia besar kat sini masuk 2 orang dah sesak dah...so the tak selesa one.
Hari pertama aku balik awal sebab takde benda nak buat sangat, senarai tugas pun aku tak dapat lagi tapi hari nie mungkin balik lambat sebab nak buat preparation untuk meeting esok.
p/s : Ralat sungguh kamera rosak so tak bleh nak upload gambar huhuhu

No comments: