Tuesday, September 21, 2010

Hati Celaru

Semalam ingatkan bolehla masukkan gambar2 masa raya dan besday Cik Zara hari tu tp something happen yang membuatkan hati ini geram dan bengang sehinggakan tahap keterujaan untuk mengupdate telah menurun ke seminimum yang boleh.   Hati terus jadi tawar, mulut terus tergam tanpa disuruh, mata pula automatik tak boleh memandang lagi dah.  Itula aku kalau dah marah tapi tak ramai yang paham, dan ramai yang tak pernah nak menanya kenapa aku berkeadaan demikian. Bila aku diam, dia turut diam menunggu sampai aku sejuk.  Kalau begitu sampaikah apa yang dirasa.  Aku bukan macam sesetengah orang kalau marah terus maki hamun orang, pada aku lebih baik diam daripada sesuatu yang tak enak didengar keluar dari mulut aku yang pastinya akan diingati sampai bila2.  Pelik kan bila sesetengah orang boleh menghentam hamun orang sesuka hati lepas tu act as nothing happen, as if dia tak buat salah apa pun.  Tak sedar dia dah menguriskan hati orang yang dah dimaki hamun tu.
Atau adakah disebabkan perubahan hormon aku ketika ini yang membuatkan aku sering rasa nak marah , geram, bengang walau pada perkara kecil sekalipun.  Seiring dengan proses pembesaran Cik Zara sekarang kengkadang turut menguji kesabaran aku.
Tengoklah kalau hati ini waras kembali akan diupload gambar2 ketika raya tempoh hari. *Sigh*........

No comments: