Tuesday, November 25, 2008

Mission Impossible

Pakej 3 hari 2 malam di agensi Penang memang pack dengan aktiviti dari pagi hingga ke petang and its really tiring, make my muscle ache as well as change my temperature into 38 degree almost to make me catch a fever.
Semua simpton tu aku dapat masa time kursus teambuilding last weekend kat utara tanahair, tajuk kursus macam tak perlu aktiviti lasak tapi andaian aku jauh tersasar. Hari pertama sampai cuma aktivit yang memerlukan pemikiran minda masuk hari kedua wahhhh.....semua aktiviti yang aku rasa tak boleh buat kena buat. And surprisingly aku MEMANG boleh buat, tapi semua aktiviti dalam grouplaa kalau buat sengsorang memang impossible. Aku kena panjang dinding setinggi satu meter, kena buat trust fall - menjatuhkan diri dari tempat tinggi dan disambut oleh rakan2 lain...yang ini memang kena trust kengkawan kalau tak memang tak boleh buat, aku sendiri terlepas grip tangan dan tertampar muka kawan yang menyambut dibawah. Pastu aku kena buat tarzan swing kalau tak lepas jatuh dalam air yang nauzubillah kotornyer (tapi aku tak lepas pun hehehe) dan mcm2 lagila. Aku memang terkejut sbb aku boleh buat semua tu dengan mata tertutup sbb aku kena jadi orang buta yang diguide oleh rakan2 dalam group tu. Satu badan kotornya tak boleh nak cakap sbb urusetia yang nakal2 tu sengaja simbah air lumpur kat kami.
So on the way back satu bas senyappppp jer sbb masing2 dah penat. Keesokkan hari aku tak boleh bangun sbb badan semua sakit then kaki cramp, nak solat pun payah, usahkan solat kalau dah duduk nak bangun payah giler. but its really fun walaupun in the beginning aku merungut jugak. So picture later yer gurlsss....

No comments: