Tuesday, September 23, 2008

Berbuka di Ofis

Today Mr. R ada urgent kes, dorang kena buat report and the discussion sampai sekarang pun tak habis lagi. Aku pun terbabit sekali, tak balik lagi nih, pulak tu hari nie bawak kereta manual, aku mana reti so tunggu jerla huhuhu. Berbuka kat ofisla alamatnya nie, first time nih untuk aku tapi bagi staf kat sini dah jadi pekara biasa dah, biasala berkhidmat untuk negara nak buat camner.
Baru tadi member Mr. R mintak tolong orderkan pizza so berbuka dengan pizzala hari nie, orang belanja bagus gak tu ^_^, tapi budak pizza tu kata dorang hantar after berbuka dlm 7.15 atau 7.20 huhuhu lambatnyerrrr......hari nie berbuka 7.11.........
Bercakap pasal berbuka darurat nie aku ada 2 pengalaman menyayat hatila masa mula-mula keje dulu pernah berbuka ngan maggie (sbb gas dah habis hehehe) and pernah berbuka dengan kurma jer sbb masih dlm bas tersangkut dlm jam. Time tu aku menyewa di Sunway biasala kalau Federal Highway tu time bulan puasa jam dia extra sket dari biasa.
Semalam plan nak berbuka di SOGO hari nie pastu nak membeli belah sket almaklum gaji baru masukkan tapi nampaknyer impianku musnah berkecai-kecai. Redha jerlaa (-_-). Hopefully esok janganler mcm nie lagi.

No comments: