Wednesday, August 4, 2010

Pindah & Puasa

Hmm pindah lagi.  Selama setahun di HQ lepas pantang dapat surat tukar bahagian, pindah ke bangunan seberang yang sangatlaa bestnya dan selepas 7 bln disitu kena pindah lagi ke HQ semula.  Bukan aku sorang tapi kesemua bahagian berpindah semula ke HQ kerana bangunan baru dah siap.  Jimatttt kos sewa untuk jabatan aku. 
Sekarang ni sedang mengemas barang2 di tpt baru yang tak baru tu dan satu masalah yang kami semua hadapi kat situ aircon nya tersangatlaa sejuk sampai ada yang dah demam.  Aku kalau sejuk2 tu apa lagi bersinla selalu, kena pakai baju berlapis-lapis baru ok.  Adoi camner nak menghadapi puasa nnti alamat beku laaa jawabnya ^_^.
Cakap pasal puasa kita sebagai umat islam tak berapa hari lagi jer akan  menghadapi bulan puasa. Aku awal-awal dah tukar waktu anjal so dr 5.30 ditukar ke 4.30 dengan alasan nak mengelak jem yang tak pernah sudah kat jalan depan opis aku tu.  Dan dengan semangat penuh berkobar2 bila balik cepat dapatla masak dan semoga mood Cik Zara sentiasa bagus so ibu bolehla masak dengan amannnn hehehehehe....
Untuk kengkawan semua SELAMAT MENYAMBUT KEDATANGAN RAMADHAN  AGAR IBADAH KITA DAPAT DIGANDAKAN DIBULAN YANG MULIA INI.

No comments: